Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bylo by slušné napsat, z čeho jste to opsal a že se nejedná o vaše mylšenky..:-)

0 0
možnosti
LS

Vážený pane, pokud jste to četl, jistě jste našel řadu odkazů na vědecké práce včetně možnosti si je stáhnout tam, kde jsem je našel veřejně k dispozici. Všechny výzkumy, které cituji, jsou zdrojovány - řekl bych, že řádově pečlivěji, než je v blogách obvyklé. Co se týká tématu, pokud vím, tak něco podobného měla paní Zlámalová v Echo24, ale nemám předplacený týdeník, ostatně mám pocit, že ještě ani nevyšel, četl jsem pouze krátkou verzi na internetu - pobavilo mne, že uvažujeme v dané chvíli podobně a máme stejný nápad. Nicméně množství odkazů, které v textu jsou, snad dokazuje, že jsem její text neopsal - ten je, okud si vzpomínám, především o oné vzpomínkové konferenci. Pokud máte na mysli něco jiného, dejte odkaz, rád se podívám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 362
  • Celková karma 19,00
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem původním povoláním biolog, ale od roku 1990 se zabývám ekonomikou, především podnikovou. Specializuji se na problematiku sanací a restrukturalizací. Profesor podnikové ekonomiky na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky