Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Konecne se v CR nekdo nasel, ktery aspon nahlednul a potom lidsky vysvetlil, co jina zeme dela a dela dobre. A nejen to. Usuzuje take, jak to vyuzit i u nas, V CR Uzasne!!!

Pripomina mi to jednu anekdotu o podobnem jevu z dvacatych let minuleho stoleti, kdy Jan BATA predlozil svemu bratru Tomasi, vykresy na stavbu budov pro vyrobu obuvy a vseho nutneho k teto vyrobe. "Kde jsi ziskal ty vykresy", ptal se Tomas. "Byl jsem v Detroitu a videl jsem Fordovy zavody, tak jsem je koupil" odpovedel Jan. "Jen budeme muset zjistit, zda ten INCH je stejny jako nas PALEC. Jinak ty okna nedame dohromady"!!

1 0
možnosti
KB

K44a94r83e86l 24B58o89k

25. 1. 2018 9:20

Zřejmě máte pravdu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 361
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1391x
Jsem původním povoláním biolog, ale od roku 1990 se zabývám ekonomikou, především podnikovou. Specializuji se na problematiku sanací a restrukturalizací. Profesor podnikové ekonomiky na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky