Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když jsem to četl, hned jsem si říkal:

ad 1 - blbost

ad 2 - blbost.

Pak přišlo intermezzo a ručička názoru se výrazně zařízla do kategorie NESTOJÍ ZA POZORNOST.

Pak jsem si přečetl, že snad máte být profesorem ekonomie na VŠE a přinutil jsem se k dočtení a to jsem neměl dělat. Dneska už dávaj na ekonomce profesůru kdekomu.

Došlo vám vůbec, co svým grafem taky ukazujete? Nedošlo, co? To mne nepřekvapuje. Takovej malinkej příspěvěk k šíření paniky.Rv

0 0
možnosti
VM

V30á60c50l49a39v 45M37a45c10h

28. 2. 2020 18:44

To jsme nevěděl že ve středověku dorazil mor z Asie do Evropy za necelý měsíc8-o

Ale z globalizací ta rychlost aktuální rychlost šíření nesouvisí. A pro jistotu vlastně nic nesouvisí s ničím.

0 0
možnosti
LK

L50u31b29o34š 38K92r92i47m17l

28. 2. 2020 10:46

Zkuste si po sobě přečíst první tři odstavce kde sám vyvracíte Vaši teorii o nesouvisení pandemie s globalizací. 

0 0
možnosti
MK

Ten graf je zajímavý. Většina nakažených je v Číně a tak výraz "proběhl přepočet" si překládám do češtiny jako "přestali jsme lhát, protože už se nám stejně nevěří". To je ten okamžik, kdy uplynula omezená doba, po kterou byla udržitelná lež.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS