Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jiz jsem napsal pod jiny clanek, pane Luboši Smrčku. Media skresluji vse o cem pisi. Jen debata minule nedele dala obcanum ukazku, kdo ti kandidati jsou. Skoda, byla jen jedna. Vice debat, vice otazek na kandidaty a cela republika muze videt v primem prenosu tu kvalitu uchazejicich. Pak maji moznost rozhodnout.

Omlouvam to o neznalosti ceskeho narodasi vybrat jedince na misto ve vedeni statu. Proc, to je jiz jina otazka.

.

1 0
možnosti

Autore, já s vámi nesouhlasím. Je tu skupina favoritů s predikcí okolo 25% hlasů. Favorita A opravdu nechci, naproti tomu B a C mi nevadí.

Pak jsou tu outsideři s předpokládaným ziskem okolo 5% hlasů. Jeden z nich (říkejme mu třeba D) je mi nejbližší, ale nemám v úmyslu ho volit. Je sice možné, že průzkumy jsou nepřesné. Ale ještě nikdy se nestalo, že by se zmýlily o více o 15-20%.

Takže můj kandidát je bez šance a můj hlas mu nepomůže. Ale mohl by chybět někomu z dvojice B a C a proto jednomu z nich svůj hlas dám. A to i proto, že je považuji za skoro stejně kvalitní kandidáty jako D.

0 0
možnosti

Jak byste pane Kando volil, pokud by žádné průzkumy nebyly?

Já budu volit s čistým svědomím kandidáta, který má právě jen těch 5%.

1 0
možnosti

Osobně si myslím, že nejspravedlivější jsou volby jednokolové - a to pouze v 1 volební den !

;-)

0 0
možnosti

Dvě kola jsou zjevně demokratický standart. Aby vyhrál ten, koho chce opravdu většina.

0 1
možnosti

Média průzkumy milují, protože mají o čem psát. Bylo by zajímavé volit bez nápovědy, jak asi budou volit ostatní.

Asi by ty volby dopadly víc rovnoměrně a první a třetí či čtvrté místo by se lišilo o pár procent.

Každopádně průzkumy si hrají na volby. Máme tady jakési předkolo, které vybralo tři kandidáty. Některá média ty ostatní už ani nezvou do studia.

A vrchol či třešnička na dortu byla debata idnes. Babiš nepřišel, protože půjde až na Novu. Pavel nepřišel z neznámého legitimního důvodu. Nerudová nepřišla, protože nebude přece sama premiantka mezi lůzry. ;-)

1 0
možnosti

volte voly, volte kravy, jen nevolte Babise ... se rikalo za prvni republiky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 361
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1391x
Jsem původním povoláním biolog, ale od roku 1990 se zabývám ekonomikou, především podnikovou. Specializuji se na problematiku sanací a restrukturalizací. Profesor podnikové ekonomiky na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky