Děkujeme za pochopení.
R65a59d89e39k 25S79á54r48k95ö47z43i
Nedávno jsem napsal blog, kde je stejný graf. :-) Plus dva zajímavé další...
M56i53c62h81a43l 90G72e24c17i80k
Grammar nazi comment: Ekonom by měl hlavně rozlišovat mezi pojmy ekonomie a ekonomika (které jsou v angličtině navíc naopak, tedy economics = ekonomie, economy = ekonomika).
M63i81c54h47a89l 43H57u73š23á43k
Článek je bohužel naprosto pravdivý. K efektu ekonomika především teď dochází na vysokých školách - kde je taková různorodost oborů, že garantované srovnání nelze provést. Vyhodit studenta od státnic = rozkřikne se že škola je těžká = málo studentů = málo peněz od státu.
J98a72n 86V70a27n22e27k
Mně se líbí, jak se najde téma, ke kterému se může vyjádřit každý a hledá se dobrý a špatný názor. Kdyby to bylo tak jednoduché, asi bychom se neměli k čemu vyjadřovat, že?
Zajímavé by mohlo být, jak dospět k tomu ideálu se současnými technologiemi, modely, Modrým Watsonem, atd.
Jak motivovat člověka, aby se tím vůbec zabýval?
JV
R40a54d66i16m 17P38o65l15á24š43e30k
Úplně by stačilo nenechávat "fasovat" vysokoškolský diplom ve státem financovaných vysokých školách lidem s hodnotou inteligence 95 - 100 - 105 IQ bodů, neboli čistě jen ty průměrné. Tito lidé stejně nedokáží náročné vysokoškolské studium, které jim platí daňoví poplatníci, dostatečně intenzívně využít a své znalosti získané na vysoké škole kvůli jejich nedostatečnému objemu využít k dostatečnému zvýšení svých platů tak, aby se státu jeho investice skrz financování vysokoškolského studia toho člověka v podobě daní a odvodů z mezd vrátilo.
Jedná se o počet mezi třetinou až pětinou dnešních vysokoškoláků. Kdyby prostředky na vysokoškolské studium těchto lidí nebyly vynaloženy, stát by ušetřil tolik peněz, že by z nich zvládl financovat povinné maturity dvakrát.
Navíc by se zvýšila intenzita ekonomického růstu našeho státu nebo nyní snížil jeho ekonomický pokles.
Kvůli tomuto snížení počtu vysokoškoláků by totiž vysoké školy musela opustit řada zbytečných pedagogů a dalších vysokoškolských pracovníků, kteří by mohli posílit produktivní sektor, třeba výrobu. A tím se stát z osob, které ekonomické prostředky státu, coby zaměstnanci vysokých škol učením těch málo schopných, spotřebovávají, osobami, které svou prací ekonomické prostředky státu přinášejí.
J93o82s29e60f 11N76o45ž91i35č45k95a
S článkem souhlas a karma. Jen jedna poznámka: ty autorem zmiňované integrály se již dnes na většině středních škol neučí a nejsou ani zahrnuty do katalogu požadavků pro státní maturitu z matematiky.
Z74d81e13n21ě57k 79Z75a20v25a77d54i83l
Privatizací našeho školství a zaváděním nových trendů podle představ našich školských "odborníků a výzkumníků" jsme rozvrátili celkem dobře fungující mechanismus vzdělávání, kterému by stačily jen drobné úpravy.
Dodnes jsem nepochopil, proč fungující systém písemných maturit byl nahrazen několianásobně dražším a často i problematickým řešením.
J62i24ř57í 73Č25u81m83p28e24l52í34k
Drzá otázka. Je vůbec potřeba maturita? Nestačilo by, že ten člověk ty čtyři roky prolezl? Na základní škole se také neskládají závěrečné zkoušky.
R49o48s78t21i84s92l80a30v 91C93a57h90a
Tak je zavedme. (I v MS.) Protoze ZS (spolu s MS) je jediny stupen skoly, jehoz absolvovani neni zakonceno zkouskou.
- Počet článků 361
- Celková karma 22,04
- Průměrná čtenost 1391x