Děkujeme za pochopení.
R29a35d50e15k 63S72á32r69k76ö75z72i
Nedávno jsem napsal blog, kde je stejný graf. :-) Plus dva zajímavé další...
M63i30c95h28a68l 95G26e19c25i29k
Grammar nazi comment: Ekonom by měl hlavně rozlišovat mezi pojmy ekonomie a ekonomika (které jsou v angličtině navíc naopak, tedy economics = ekonomie, economy = ekonomika).
M16i53c24h52a42l 19H49u87š53á30k
Článek je bohužel naprosto pravdivý. K efektu ekonomika především teď dochází na vysokých školách - kde je taková různorodost oborů, že garantované srovnání nelze provést. Vyhodit studenta od státnic = rozkřikne se že škola je těžká = málo studentů = málo peněz od státu.
J13a10n 63V48a60n20e23k
Mně se líbí, jak se najde téma, ke kterému se může vyjádřit každý a hledá se dobrý a špatný názor. Kdyby to bylo tak jednoduché, asi bychom se neměli k čemu vyjadřovat, že?
Zajímavé by mohlo být, jak dospět k tomu ideálu se současnými technologiemi, modely, Modrým Watsonem, atd.
Jak motivovat člověka, aby se tím vůbec zabýval?
JV
R50a71d45i93m 96P91o74l90á39š87e33k
Úplně by stačilo nenechávat "fasovat" vysokoškolský diplom ve státem financovaných vysokých školách lidem s hodnotou inteligence 95 - 100 - 105 IQ bodů, neboli čistě jen ty průměrné. Tito lidé stejně nedokáží náročné vysokoškolské studium, které jim platí daňoví poplatníci, dostatečně intenzívně využít a své znalosti získané na vysoké škole kvůli jejich nedostatečnému objemu využít k dostatečnému zvýšení svých platů tak, aby se státu jeho investice skrz financování vysokoškolského studia toho člověka v podobě daní a odvodů z mezd vrátilo.
Jedná se o počet mezi třetinou až pětinou dnešních vysokoškoláků. Kdyby prostředky na vysokoškolské studium těchto lidí nebyly vynaloženy, stát by ušetřil tolik peněz, že by z nich zvládl financovat povinné maturity dvakrát.
Navíc by se zvýšila intenzita ekonomického růstu našeho státu nebo nyní snížil jeho ekonomický pokles.
Kvůli tomuto snížení počtu vysokoškoláků by totiž vysoké školy musela opustit řada zbytečných pedagogů a dalších vysokoškolských pracovníků, kteří by mohli posílit produktivní sektor, třeba výrobu. A tím se stát z osob, které ekonomické prostředky státu, coby zaměstnanci vysokých škol učením těch málo schopných, spotřebovávají, osobami, které svou prací ekonomické prostředky státu přinášejí.
J16o83s62e53f 65N62o32ž61i29č30k21a
S článkem souhlas a karma. Jen jedna poznámka: ty autorem zmiňované integrály se již dnes na většině středních škol neučí a nejsou ani zahrnuty do katalogu požadavků pro státní maturitu z matematiky.
Z55d40e24n74ě33k 16Z24a64v90a51d33i17l
Privatizací našeho školství a zaváděním nových trendů podle představ našich školských "odborníků a výzkumníků" jsme rozvrátili celkem dobře fungující mechanismus vzdělávání, kterému by stačily jen drobné úpravy.
Dodnes jsem nepochopil, proč fungující systém písemných maturit byl nahrazen několianásobně dražším a často i problematickým řešením.
J59i56ř31í 22Č56u32m77p50e78l60í64k
Drzá otázka. Je vůbec potřeba maturita? Nestačilo by, že ten člověk ty čtyři roky prolezl? Na základní škole se také neskládají závěrečné zkoušky.
R47o46s39t58i43s11l25a97v 90C91a38h25a
Tak je zavedme. (I v MS.) Protoze ZS (spolu s MS) je jediny stupen skoly, jehoz absolvovani neni zakonceno zkouskou.
- Počet článků 361
- Celková karma 21,50
- Průměrná čtenost 1391x