Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

jen jste v tom článku pozapomněl, nám Y-ntelektuální spodině, vysvětlit, co bude dělat sám p.Mach. Při takovém počtu asistentů na něj asi příliš roboty již nezbyde....

0 5
možnosti
LR

= uspořil jsem milion na stavbu domku. Když ho dám místo partě 3 zedníků jiné partě, která má 30 zedníků, tak mi domků postaví deset.

Zbožňuji takové yntelektuály.

10 1
možnosti
Foto

Petra Macha jsme zvolili do EP, aby zastupoval naše názory, K tomu potřebuje zázemí - a jaké, to je jeho věc. Taková ombudsmáňa má nepochybně větší rozpočet a nikdo ani nemekne, a to ji nikdo nevolil. Tak to je.

17 1
možnosti
JL

Ombudsmana volí Poslanecká sněmovna a poslance volíme my. Říká se tomu zastupitelská demokracie.

0 0
možnosti
AK

Já se s ním neznám, ale věřím vám že je rovný a neuhýbá.

To je ovšem v mých očích jeho další velká chyba.

Neoliberální ideologie, kterou hlásá, je pro mne totiž zcela nepřijatelná. 

Bohužel jste mi právě vzal naději na to, že by se změnil...

0 3
možnosti
AK

Počet jeho asistentů je mi lhostejný.

Za podstatné považuji jen to, aby nerostl počet jeho voličů.

2 5
možnosti
  • Počet článků 362
  • Celková karma 19,60
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem původním povoláním biolog, ale od roku 1990 se zabývám ekonomikou, především podnikovou. Specializuji se na problematiku sanací a restrukturalizací. Profesor podnikové ekonomiky na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky