Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Ať si to na ten placený kanál klidně dají. Tímto způsobem jsem již přestal sledovat motorky a formuli 1. A nic strašného se nestalo, pouze mám více volného času. Možná Pelta vydělá, ale ode mě neuvidí ani korunu.

10 0
možnosti
MK

...Pelta nevydělá,v naší malé zemičce s kvalitou kopané jaká je....to akorát pose......

1 0
možnosti
Foto

A94l40e94š 79P18r77a31g37e91r

27. 2. 2017 16:38

Krásně je to vidět na biatlonu, tam je totiž prvotní sport, tým a sportovní úspěchy, ve fotbale jde prvotně manažerům a vůdcům jen o prachy pro sebe. A je to tak evidentní, je to tak vidět, že korupce se podepisuje nejen na hře prvoligových fotbalistů, ale už i dorostu a žácích. Fotbalový duch vládne jen v opravdu málo týmech, v zahraničí to tak platí a u nás dvojnásob. Nynější fotbalovou rodinu by bylo dobré nakopat do zadku a zbavit funkcí. Nechodím na fotbal jako divák, protože se na tu lidskou bídu dívat nemohu, zvedá se mi z toho žaludek.

11 0
možnosti
SN

:-).....Pěkný článek! Poslední tři věty super! Tak to chodí! Střet zájmů se řeší jen u politických protivníků ! R^R^R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 362
  • Celková karma 19,60
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem původním povoláním biolog, ale od roku 1990 se zabývám ekonomikou, především podnikovou. Specializuji se na problematiku sanací a restrukturalizací. Profesor podnikové ekonomiky na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky