Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J72a32k49u25b 69H27o22z68a

31. 7. 2019 8:04

Už moje žena se na přednáškách VŠE učila, že finanční pomoc Africe nemá smysl. Ale co? Stejně tam dál jen lijeme prachy. Když ony ty reklamní kampaně Člověka v plísni jsou tak dojemné...

9 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že některé neziskovky, jako zrovna tu co tu parodujete pomáhají lidi vzdělávat, tak dělají přesně to jediné co může situaci zlepšit, nic jiného než vlastní zlepšené povědomí o funkčnosti společnosti nemá cenu.Já osobně jsem nikdy nepřispíval na bezhlavé sbírky, ale podporovat vzdělanost je cesta a dle mě jediná, jak lze cokoli dokázat.

0 0
možnosti
PB

Souhlas, karma.

3 0
možnosti
  • Počet článků 362
  • Celková karma 19,60
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem původním povoláním biolog, ale od roku 1990 se zabývám ekonomikou, především podnikovou. Specializuji se na problematiku sanací a restrukturalizací. Profesor podnikové ekonomiky na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky