Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doufám že to autor myslí ironicky a jako nadsázku. Je ale velmi dobře ukrytá. Nebo že bych se mýlil....-:)

0 0
možnosti
Foto

Bašta jako pokračovatel Václava Havla????8-o

To je tak šílené jako vlastní charakteristika autora v tomto kontextu.

1 0
možnosti

Jak je vám sympatické, když jako poslanec podepsal sám sobě kandidaturu? Zbabělé, že?

1 1
možnosti

Chtěl jsem volit jednoznačně Středulu....ale teď už Baštu.

1 0
možnosti
Foto

Pan Bašta když začne mluvit, tak je znát, že je nemocný, teď myslím hlas a ne to, co říká...

1 0
možnosti
Foto

Dnes tu byl ráno stažen blog, protože tři dny před volbou propagoval jednoho z kandidátů. Já tomu nerozumím.

1 1
možnosti

Jestli tohle myslíte vážně, tak jen pár připomínek k vašemu zdůvodnění volby, které se mi nezdá být odpovídající:

Bašta mi nepřipadá, že bude pokračovat v odkazu Havla, když například sám v nedělní debatě označil jako nejlepšího prezidenta Zemana, který je odkazu Havla poněkud vzdálený. A Charta77 byla bohulibý projekt, ovšem v dnešních problémech a výzvách zastaralý. Také mi připadá komické, že nesouhlasíte se všemi jeho názory, ale kvůli tomu, že jsou konzistentní ho budete volit. A co mě úplně dostalo - prý to není chrlič frází, připravených PR. Co si mám asi tak myslet o člověku, jehož projevy jsou, téměř na slovo, jenom věty a fráze převzaté od členů SPD?

10 1
možnosti

J12i52r27i 40B39o79r

11. 1. 2023 11:53

Víte za co seděl? Byl tak levicový že to vadilo i komunistům.Rv

9 0
možnosti
  • Počet článků 361
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 1391x
Jsem původním povoláním biolog, ale od roku 1990 se zabývám ekonomikou, především podnikovou. Specializuji se na problematiku sanací a restrukturalizací. Profesor podnikové ekonomiky na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky